Kedy dostanem svoju objednávku?
Odhadovaný čas doručenia je uvedený na stránke Náklady a lehoty doručenia. Čas doručenia je potrebný na overenie platby, prípravu objednávky a samotné doručenie. Zákazník dostane od kuriérskej služby SMS/email o doručení balíka v deň objednávky a v deň doručenia.
Dostanem po nákupe potvrdzujúci email o mojej objednávke?
Áno, hneď ako je objednávka správne zadaná, zákazník dostane potvrdzujúci email. Názov emailu - "Potvrdenie objednávky č. ...".
Ak nedostanete email, skontrolujte spamovú zložku na vašom mailovom serveri. Ak tam nie sú žiadne správy, prosím, kontaktujte nás. Správu vám pošleme znova.
Kde nájdem číslo mojej objednávky?
Číslo objednávky je zaradené do názvu a obsahu potvrdzujúceho emailu "Potvrdenie objednávky č. ...".
Kedy dostanem faktúru za môj nákup?Faktúra sa dostáva s objednaným tovarom. Faktúry vrátane DPH sa vydávajú za všetky tovary objednané v internetovom obchode Heydude.sk. Ak ste nedostali faktúru, prosím, obráťte sa na zákaznícku
službu cez email.
Ako zaplatím za objednávku, keď si vyberiem spôsob platby - Dobierka?
Ak ste si vybrali spôsob platby - Dobierka, objednávka sa zaplatí priamo kuriérovi.
Ako vrátim tovar?Postup vrátenia je uvedený na webovej stránke -
vrátenie tovaru.
Ako dostanem svoje peniaze späť?Proces vrátenia peňazí je uvedený na webovej stránke -
vrátenie tovaru.
Ako dlho trvá, kým dostanem refundáciu za vrátený produkt?
Refundácia sa uskutoční do 14 pracovných dní od dátumu prijatia balíka. Splatná suma bude pripísaná na váš účet do 14 pracovných dní.
Čo mám robiť, ak produkty, ktoré som dostal, nezodpovedajú mojej objednávke?
Ak dostanete produkty, ktoré nezodpovedajú vašej objednávke (poškodenia, nesprávny model, farba alebo veľkosť), obráťte sa prosím na Zákaznícku podporu cez email.